Om markedspladsen

Privalia er en C2C, B2C and B2B afsætningsplatform til mode, børn og husholdning. De driver en flash-salgsmodel med brandkampagner, der kører fra 3-5 dage. Da salget kun fremmes via e-mail og mobiladvarsler til registrerede medlemmer, er dette en diskret kanal for overskydende eller tidligere sæsonbeholdning.
Om kunderne på markedspladsen
Markeder: Spanien, Italien, Brasilien, Mexico
Typer af kunder: B2C/B2B/C2C
Antal estimerede konti: 16 mio
Månedligt trafik: 1,8 mio i oktober 2020
Trafik efter land: 1. Spanien (98.35%) 2. Mexico (0.29%) 3. Frankrig (0.19%)
Ønsker du mere webstatistik for privalia? Læs mere hos SmiliarWeb
Kundeservice
√ E-mail
X Helpcenter
X Sociale Medier
X Telefon
X Vejledninger
X Chat
Salg via markedspladsen
Salgsmetode: Virksomheden er salgsansvarlig på markedspladsen
Kommission: 5-20%
Andre gebyrer: N/A
Udbetaling af omsætning: 25 dage
Logistik: Sælger er ansvarlig for distributionen
Muligheder som sælger
X Betalt promovering
√ Brand Protection
Salgssupport
√ E-mail
X Sociale Medier
√ Telefon
X Online vejledninger
X Chat
Tech integration
√ API (Application Programming Interface)
√ Content Management System
√ Regneark/CSV