Om markedspladsen

Fruugo

Privalia er en C2C, B2C and B2B afsætningsplatform til mode, børn og husholdning. De driver en flash-salgsmodel med brandkampagner, der kører fra 3-5 dage. Da salget kun fremmes via e-mail og mobiladvarsler til registrerede medlemmer, er dette en diskret kanal for overskydende eller tidligere sæsonbeholdning.

Om kunderne på markedspladsen

Markeder: Spanien, Italien, Brasilien, Mexico
Typer af kunder: B2C/B2B/C2C
Antal estimerede konti: 16 mio
Månedligt trafik: 1,8 mio i oktober 2020
Trafik efter land: 1. Spanien (98.35%) 2. Mexico (0.29%) 3. Frankrig (0.19%)
Ønsker du mere webstatistik for privalia? Læs mere hos SmiliarWeb

Kundeservice

 E-mail
X  Helpcenter
X  Sociale Medier
X  Telefon
X  Vejledninger
X  Chat

Salg via markedspladsen

Salgsmetode: Virksomheden er salgsansvarlig på markedspladsen
Kommission: 5-20%
Andre gebyrer: N/A
Udbetaling af omsætning: 25 dage
Logistik: Sælger er ansvarlig for distributionen 

Muligheder som sælger

X Betalt promovering
Brand Protection                         

Salgssupport 

  E-mail
X Sociale Medier
  Telefon
X Online vejledninger
X Chat       

Tech integration

API (Application Programming Interface)
Content Management System
Regneark/CSV

Find andre markedspladser