DATO & TID
Fredag d. 26. juni 2020
Kl. 08:30 – 09:30

STED
Online webinar

PRIS
Webinaret er gratis for alle.

BEMÆRK! Webinaret vil blive afholdt på engelsk

Program
Programmet er med forbehold for ændringer

AFHOLDT

Online markedspladser repræsenterer nye digitale forretningsmodeller for omni channel strategien for danske virksomheder. Den initiale investering er væsentlig lavere for salg via online markedspladser sammenlignet med traditionelle eksport kanaler der inkluderer etablering af selskab og/eller gennem agenter i eksportlandene f.eks. i Kina.

I det sidste årti har e-handel og online platforme allerede haft en betydelig indflydelse på mulighederne for e-eksport og i løbet af corona-pandemien er e-handel blevet den foretrukne kanal for mange nye forbrugere. Denne købsadfærd forventes at fortsætte post corona, hvilket giver anledning til nye forretningsmuligheder for danske virksomheder, der er interesseret i at sælge og eksportere produkter online. WeChat er en af de førende platforme for salg af design og møbler online med millioner af besøg hver måned.

Vækst din eksport ved salg på en kinesisk online markedsplads.

WeChat er et kinesisk social medie lanceret  af Tencent i 2011 og er blevet en af verdens største mobile apps i 2018 med over 1 milliard aktive brugere hver måned. I kan eksponere jeres produkter for WeChats mange brugere via applikationens online markedsplads.

Projektet inviterer derfor i samarbejde med Erhvervshus Midtjylland, Gateway O og Greenway Logistics til dette webinar, hvor vi giver dig et indblik hvad WeChat er for størrelse og hvilke muligheder markedspladsen giver danske virksomheder.

PROGRAM

  • Velkomst
  • Introduktion til E-eksport via Global Online Markedspladser.
  • WeChat og praktisk information om mulighederne på WeChat online markedsplads.

Programmet er med forbehold for ændringer

Webinarets samarbejdspartnere

Erhvervshus Midtjylland

Greenway logistics

Gateway O